Tuesday, June 15, 2010

Studentenresto's en deelnamestress


Theatre and other realities, dat staat nu al een week op het menu - elk zichzelf respecterend restaurant was al lang à la carte gegaan .. Ondanks de 'other realities' - die anders doen vermoeden - slaat de honger naar iets anders toch stilaan toe. Boeiend is het opzet anders wel; hoe behandelt theater andere realiteiten dan theater an sich? En waarom (niet)? .. Stof tot nadenken zo lijkt het, en hoewel mijn nadenken eerder stof vergaart doe ik mijn best, echt .. Vier examens is nochtans niet zoveel - motiveer ik mezelf niet erg overtuigend - maar wanneer je je hersenen - maag? - al voelt blokkeren na amper 1/4 van de 'vertering' is dat - op z'n zachtst gezegd - moeilijk ..

Het wrange is dat wanneer ik na donderdag eindelijk mag wisselen van restaurant - of toch tenminste van menu - ik amper 15 uur de tijd heb om - kwestie in de sfeer te blijven - de volgende maaltijd achter de kiezen te krijgen. Eveneens op z'n zachtst gezegd moeilijk .. But we'll get there, eventually .. In eerste of in tweede zit, al dan niet in studentenresto-kwaliteit ..

Tot het zover is troost ik mij met volgende verlichtende gedachte - don't you just loooove facebook?! (again) - "examens: deelnemen is belangrijker dan winnen" ..

Nu maar hopen dat ik geen buikgriep krijg ..

No comments:

Post a Comment

Come closer,
tell me some of your suggestions, frustrations, appreciations, hi's or crazy stories.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...