Friday, June 25, 2010

A-list luxury closer to 'home' ..


Dit kwam ik tegen bij mijn dagelijks rondje 'internet-roulette': budget-friendly 'Birkin bags' - en neen, ik heb het niet over 'fake' exemplaren uit pakweg Turkije .. De lieverds hierboven zijn canvas shoppers met daarop een afbeelding van de gegeerde Hermès-goudmijntjes gedrukt. Slim bedacht en supersnoezig, al ben ik duidelijk niet de enige die er zo over denkt, Bag Snob Tina schrijft op haar blog dat er al sprake is van een wachtlijst tot augustus ..

De vriendelijk-voor-de-portemonnee-tassen worden dan ook 'maar' - tegenover de prijzen van the real deal, zo'n $10000 is zeker niet overdreven, is alles relatief - voor $45 het stuk geproduceerd - in Taipei overigens, waar ze de vraag blijkbaar niet kunnen bijhouden.

Een vrolijk alternatief voor forever-Birkin-less-persoontjes such as myself.
Die wachtlijst lonkt, want how I loove that baby-pink one ..


UPDATE: De tassen blijken toch duurder te zijn - $120! - dus ook het 'cheaper' alternatief zal voor mij off limits blijven .. So sad ..



Ter vergelijking: the real deal .. - en kwijl ;-)



No comments:

Post a Comment

Come closer,
tell me some of your suggestions, frustrations, appreciations, hi's or crazy stories.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...