Thursday, June 24, 2010

De kleren maken de vrouw - en het examen?

Jumpsuit: Only - Jasje: H&M - Schoenen: New Look - Das als riem - Headband by Miss Oh' naar IceCreamCandy - Ringen: Mama's juwelenkistje - Lace nails by Miss Oh' - Tas: unknown, Italy


Gisteren mijn laatste examen van deze reeks, zelden zo zenuwachtig geweest, last van een slecht geweten, slecht geblokt, I know .. Maarrr .. Het resultaat nam geen evenredige houding aan tegenover de - I admit, geringe - inspanningen. In other words, IK BEN ERDOOR!!!! Vreugdedansjes - en kreten - zijn hier wel op z'n plaats, al hou ik die eerste bewust low profile wegens smeltgevaar ..

Ergens denk ik stiekem dat de outfit er voor iets tussenzat - veiligheidshalve wel zonder blingbling headband, onder het motto: don't push your luck too hard - want luck zat er zeker voor iets tussen. Ik heb geen idee hoe het gros van de UGent proffen staat tegenover sense of fashion beyond avarage ..

Whatever it was, it worked ..
Nu lacht de vrijheid mij toe - tot aan tweede zit, that is ..





Foto's (c) 'mijn lieve zusje dat bijzonder bereidwillig foto's wou nemen'

1 comment:

  1. Het examenresultaat in kwestie mag er wezen, 16/20, zoveel stress voor niets, heb ik weer :)

    ReplyDelete

Come closer,
tell me some of your suggestions, frustrations, appreciations, hi's or crazy stories.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...