Saturday, June 26, 2010

Miss Oh' loves .. fireworks!!


Als we maar één Chinese uitvinding zouden mogen houden, laat het dan alsjeblieft vuurwerk zijn. Echt zomer vind ik dat! Je met een koel glaasje wijn - of bij gebrek aan druiven en ontwikkeling of bij een opstoot van nationale trots een blikje bier - en optimistisch als we zijn slechts een dun cardigannetje gezamenlijk een stijve nek en kapotte trommelvliezen staren in de zwarte nachtlucht. Ik kan me weinig andere activiteiten voorstellen die me dat specifieke, unieke maar toch herkenbare kippenvel-maar-niet-van-de-kou-real-deal-hot-summernights-lovin'-gevoel geven.

En dat gevoel zegt me dat, na het eerste zomervuurwerk, anything might happen ..




Wat zou dat kippenvel-maar-niet-van-de-kou-real-deal-hot-summernights-lovin'-gevoel zijn zonder bijpassende outfit?




Maxi dress: Only - Obi-like tailleriem by Miss Oh' - Hoed: Zeeman - Sandalen: Etam (2008)

No comments:

Post a Comment

Come closer,
tell me some of your suggestions, frustrations, appreciations, hi's or crazy stories.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...