Friday, June 4, 2010

Abu Dhabi, bijen en seksuele ethiek



Vandaag een off day .. For the record: I should be studying right now, wat ik aan het doen ben, of toch ben geweest, een beetje .. Want hoe boeiend mijn cursus seksuele en relatie ethiek (jawel!) ook mag zijn, een zolderkamertje - smeltgevaar! - en één velux-met-next-door-bijennest ondermijnen de concentratie, ook 'een beetje' ..

Daarnaast liften mijn gedachten graag mee op de Abu Dhabi-like temperaturen van vandaag, richting filmzaal, twee dagen geleden.
Sex and the City indeed! Mijn zusje en ik – ik beken, toch wel vooral ik – bonden de fabulous high heels aan voor yet another ontmoeting met ‘the girls’. Bijzonder entertainend, as always. Na afloop, ietwat jaloers – die dazzling outfits, prachtappartementen en gratis luxe-reisjes-met-butler worden mij helaas veel te weinig aangeboden – en op lichtjes wankele voeten, voelde mijn eigen bedje – en bij uitbreiding wereldje – zelden zo klein ..

Om mijn vrouw-van-de-wereld-gevoel te boosten zal ik vanavond – helaas voor de schoolboeken – enkele vriendinnen moeten overtuigen om obligatoire Cosmopolitans te gaan drinken op een zonovergoten terrasje, in killer heels - uiteraard. Aah, wat zon, bijen, sex (
and the City /-uele en relatie ethiek) en een modetic zoal doen met een voorbeeldige student ..

No comments:

Post a Comment

Come closer,
tell me some of your suggestions, frustrations, appreciations, hi's or crazy stories.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...