Saturday, July 17, 2010

Oops I did it again

I went - inevitably - shopping yesterday. Finally I've seen - and let's be fair, I haven't only looked at them - Zara and New Look sales, and they were yummy. While I was there anyway, I grabbed 'some' H&M sales too - let's say they made some profit out of my visit ..

Now I can focus on the most important thing - writing my thesis - again, instead of being haunted by flashes of be-a-utiful fashion-thingies.

The results of my raid will be posted here soon. When I take another break I'll try to photograph them with my poor quality camera and share my bankruptcy with the world.

See you guys then, and keep shopping!

***

Op aanvraag vanaf nu ook - tijdelijk? - ook in het Nederlands (test één-twee, laat me weten of je dit een goed initiatief vindt of juist helemaal overbodig!):

Ik ging - onvermijdelijk - shoppen gisteren. Eindelijk heb ik de Zara en New Look sales gezien - en er natuurlijk niet enkel naar gekeken - en ze waren de moeite (welke moeite?) meer dan waard. Aangezien ik daar dan toch was heb ik natuurlijk ook H&M met een bezoekje vereerd, laat ons zeggen dat ze er niet armer op geworden zijn ..


Nu kan ik - eindelijk - weer focussen op de orde van de dag, thesis-schrijven, zonder te worden opgejaagd door visioenen van prachtige, wanne have, 'needa' have mode-spulletjes.

De resultaten van mijn strooptocht zullen later deze blog opfleuren. Wanneer ik - nog - een pauze neem zal ik proberen acceptabele foto's te nemen met mijn iets minder acceptabele poor quality camera en de reden van mijn faillissement met de wereld delen.

Tot dan, en blijf shoppen!

No comments:

Post a Comment

Come closer,
tell me some of your suggestions, frustrations, appreciations, hi's or crazy stories.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...