Friday, June 11, 2010

Vrijdag zijnde ..



t Was vorige week vrijdag, en nu weer! Toegegeven, weinig spectaculair wanneer men het topje van de neus als eindpunt beschouwt, ware het niet dat vandaag dé vrijdag is die volgt na dé vrijdag van vorige week waarop ik - zomaar out of the blue, van niets dan een blanco scherm vertrekkende - met mijn blog begon .. Al zeven dagen en bijna zes berichtjes verder ben ik nu, niet helemaal in evenwicht but hey, I'm not perfect! ..

Ondanks alle feestvreugde heb ik vanmorgen mijn goedhartigheid en high heels nog eens uit de - nog altijd gewone double door - kast gehaald. Mensen uit de nood helpen, ik doe dat graag ..

Een vriendin van een vriendin van een vriendin van een meisje dat ik ken haar kennis - ofzoiets, don't you just loooove facebook - stelde vandaag haar eindwerk voor. No harm done, ware het niet dat die vriendin van een vriendin van een vriendin van een meisje dat ik ken haar kennis - wederom 'ofzoiets' - mode ontwerp studeert én vandaag de jurypresentatie van haar eindwerk slash sample-collection deed .. Getting warmer, waaaant, aangezien kleding - en zeker de drop dead georgious ontwerpen die ik daarstraks mocht aanschouwen - nu eenmaal veel beter presenteert op een levende kapstok dan op een metalen, houten of plastic exemplaar, mocht ik vandaag één van haar kapstokken zijn. And did I rock that job :p! We had fun en bovendien - om het nogmaals en met de woorden van Thomas O'Malley te zeggen - "Dames in nood, zijn mijn sterkste punt".

En zo komt het dat ik nu - bij wijze van 'ver-week-ings-cadeautje' - sounds funny - mijn mailsgewijs bod ga doen op één of meerdere items van de - onder andere - door mij en vriendin geshowde sample collection ..

Aah, fashion .. It can make you go bankrupt in a sec ..

No comments:

Post a Comment

Come closer,
tell me some of your suggestions, frustrations, appreciations, hi's or crazy stories.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...