Wednesday, June 9, 2010

Amper twee uur (en een half) ..



Nadat vandaag mijn examen - tegen alle verwachtingen en slaaptekort* in - van een bijna leien dakje liep had ik wel een half dagje bijna vakantie verdiend, vond ik. Ondergetekende besloot aldus een meerdere uren durende get-rid-of-that-old-nail-art sessie in te lassen. Na bijna twee weken met hetzelfde - al lang niet meer zo spick & span - lakje leed mijn perfectionistische geest aan lakmoeheid en zo dook ik - examens of niet - de nagellakremover in (wanneer men het werkelijkheidsgehalte van deze laatste opmerking empirisch zou willen beproeven kan de directie niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele schade aan huid en/of visuele organen van het subject en raadt zij hierbij het gebruik van een zwembril aan). Enkele van de - fotografisch vastgelegde - resultaten van mijn vermoeide creatieve brein en de daaruit voorkomende handelingen zijn bij deze hierboven te bewonderen ..

Verdere creatieve uitingen van de dag omvatten onder andere dassen omvormen tot obi-like tailleriemen en knopen aan jassen zetten op plaatsen waar deze niet horen ..

* twee uur en een half is voor uw blogger van dienst helaas geen volwaardige nachtrust, nee ..

No comments:

Post a Comment

Come closer,
tell me some of your suggestions, frustrations, appreciations, hi's or crazy stories.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...