Wednesday, August 11, 2010

BAD blogger






I know, I know, any longer absence would have made me the ‘billionst’ quitter in Blogland .. I have some great excuses though ..

I managed to hand in my thesis in time (‘yeey’ n° one!), although I thought it would never work out. I’m only two exams from getting my diploma in art and theatre science. The second ‘yeey’ involves sand and salty water and I’ve been there to: sunbathe (needs – as the word already suggests –
some sun, which wasn’t there), shop (deserves a ‘yeey’ on its own), make paper flowers (that’s just fun as hell) and eat loads of – ‘Belgian coast finest’ – ice cream!


Me and my mom making flowers at the beach - Denim playsuit: Vero Moda


Raspberry and yoghurt ice cream - Catrice nailpolish

The third excuse – needs a ‘yeey’ as well – is my temporary job at an art gallery (told you it was gonna be ‘yeey’)! I’m at one of three locations of summer exhibition FAKE! that shows work of many international artists, like Alan Bulfin, Peter Weidenbaum, Lionel Scoccimaro, Florentijn Hofman, Jan De Cock, Wim Delvoye, Loek Grootjans, and many more. I took some pictures with my – uhu still crappy, but I’m working to buy a new one (and to augment my shopping budget) – camera so you can see for yourselves!
(pictures on top)

***


Ik weet het, ik weet het, een nog langere afwezigheid had mij de biljoenste quitter van Blogland gemaakt .. Gelukkig heb ik enkele bijzonder valabele verklaringen ..

Eerst en vooral ben ik erin geslaagd om mijn thesis op tijd in te leveren (‘jeej’ n° één!), ondanks het feit dat het spreekwoordelijke ‘zwaard van Damocles’ mij bijna scalpeerde. Nu ben ik slechts twee examens meer verwijderd van mijn diploma kunst- en theaterwetenschappen en hopelijk nog minder ver van een leuke job. De tweede ‘jeej’ houdt verband met zand, wind en zout water en in de buurt daarvan kom ik enkel om: te zonnen (vereist – zoals het werkwoord laat vermoeden – zon, waar het mij aan ontbrak), te shoppen (verdient op zich al een derde ‘jeej’), papieren bloemen te maken (dat is gewoon plezant) en massa’s – ‘beste van de Belgische kust’ – ijsjes te eten!
Het derde excuus – heeft wederom een ‘jeej’ nodig – is mijn tijdelijke job in een kunstgalerij (ik zei toch dat het ‘jeej’ zou zijn)! Ik sta op één van de drie locaties van de zomertentoonstelling FAKE! die kunstwerken van verschillende internationale kunstenaars toont, zoals: Alan Bulfin, Peter Weidenbaum, Lionel Scoccimaro, Florentijn Hofman, Jan De Cock, Wim Delvoye, Loek Grootjans, en nog veel anderen. Ik nam wat foto’s met mij – nog steeds crappy, maar ik werk om een nieuwe te kopen (en voor extra shop- budget natuurlijk) – camera, om de kunstwerken op mijn locatie te laten zien.(foto's bovenaan)

No comments:

Post a Comment

Come closer,
tell me some of your suggestions, frustrations, appreciations, hi's or crazy stories.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...